Medewerker financiële administratie Apeldoorn gezocht

  1. Home
  2. Algemeen
  3. Medewerker financiële administratie Apeldoorn gezocht

Medewerker financiële administratie Apeldoorn gezocht

Keus Schoonmaak levert schoonmaakwerkzaamheden en nagenoeg alle (ondersteunende) diensten op facilitair gebied. Van interieuronderhoud tot het beheren en aanvullen van sanitaire artikelen. Wij zijn een moderne dienstverlener met traditionele normen en waarden. Vertrouwen zorgt er voor dat wij kunnen bouwen aan een duurzame relatie tussen ons en onze klanten. Niet alleen met onze medewerkers en opdrachtgevers, maar ook met brancheorganisaties, leveranciers en maatschappelijke contacten. Om zo goed mogelijk de facilitaire diensten te leveren, vertrouwen wij op onze mensen: de visitekaartjes van ons bedrijf.

Ons hoofdkantoor is gevestigd in Apeldoorn. Daar wordt tevens ook de administratie gevoerd voor onze zusterorganisatie CMS Schoonmaak die in Velp gevestigd is.

Voor op ons hoofdkantoor in Apeldoorn zijn wij op korte termijn op zoek naar een medewerker financiële administratie. Je werkt 38 uur per week op maandag en vrijdag van 8.30 uur tot 16.00 uur en op dinsdag tot en met donderdag van 8.30 uur tot 17.00 uur.

Wat ga je doen?

Als medewerker financiële administratie ben je het eerste aanspreekpunt voor alle zaken rondom het beheren van de crediteuren en de debiteuren administratie. Je hebt een uitvoerende rol en legt verantwoording af aan onze controller.

Je wordt verantwoordelijk voor de volgende werkzaamheden :

  • Debiteuren : Je verzorgt de maandfacturatie van Keus schoonmaak en CMS schoonmaak. Daarnaast verwerk je wekelijks de opdrachtbonnen en zorg je voor een correcte verwerking in ons softwarepakket. Ook ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van alle bijkomende administratie.
  • Crediteuren : Je controleert de binnen gekomen facturen op juistheid (tarieven, uren, prijsafspraken) en zorgt voor het klaarzetten van de betalingen.
  • Je beheert de facturen mail boxen van Keus schoonmaak en CMS schoonmaak.

Naast alle financiële zaken ben je mede verantwoordelijk voor overige activiteiten op kantoor. Je kunt hierbij denken aan :

  • Bijhouden van info mailboxen bij afwezigheid van de secretaresse.
  • Het opnemen van de telefoon van Keus schoonmaak en CMS schoonmaak bij afwezigheid van de secretaresse.
  • Uitvoeren van tijdelijke projecten zoals bijvoorbeeld inrichten werknemers/klanten portal.
  • Het sluiten van ons kantoor op de dagen dat je tot 17.00 uur werkt.

Wie zoeken we?

Wij zoeken iemand die beschikt over de volgende eigenschappen en vaardigheden:

  • Afgeronde opleiding MBO 4 boekhouding / financiële administratie
  • Ervaring met het voeren van een boekhouding
  • Goede contactuele eigenschappen
  • Cijfermatig inzicht en nauwkeurig
  • Assertief en stress bestendig
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Ervaring ERP software
  • Enige ervaring in de schoonmaakbranche is een pre.

 

Wat kun je bij ons verwachten?

Je komt te werken in een succesvolle en op de toekomst gerichte organisatie waarbij een leuke werksfeer en teamspirit centraal staat. We bieden je een uitdagende en afwisselende functie waarbij je salaris afhankelijk is van je kennis en ervaring.

Hoe kun je solliciteren?

Stuur je motivatie en CV t.a.v. M.M. Elshof-Kablau (hoofd P&O) op sollicitatie@keusschoonmaak.nl Wil je eerst meer inhoudelijke informatie dan kun je bellen naar ons hoofdkantoor op 055-3683388 en vragen naar mevrouw A.G. Stormorken, controller.

Gerelateerde berichten

Niets gevonden.

Menu