Recruiter/ medewerker P&O (16 – 24 uur) Apeldoorn

  1. Home
  2. Vacatures
  3. Recruiter/ medewerker P&O (16 – 24 uur) Apeldoorn

Recruiter/ medewerker P&O (16 – 24 uur) Apeldoorn

Vacatures

Keus Schoonmaak levert schoonmaakwerkzaamheden en nagenoeg alle (ondersteunende) diensten op facilitair gebied. Van interieuronderhoud tot het beheren en aanvullen van sanitaire artikelen. Wij zijn een moderne dienstverlener met traditionele normen en waarden. Vertrouwen zorgt er voor dat wij kunnen bouwen aan een duurzame relatie tussen ons en onze klanten. Niet alleen met onze medewerkers en opdrachtgevers, maar ook met brancheorganisaties, leveranciers en maatschappelijke contacten. Om zo goed mogelijk de facilitaire diensten te leveren, vertrouwen wij op onze mensen: de visitekaartjes van ons bedrijf.

Ons hoofdkantoor is gevestigd in Apeldoorn. Daar wordt tevens ook de administratie gevoerd voor onze zusterorganisatie CMS Schoonmaak die in Velp gevestigd is.

Door de groei die onze organisatie doormaakt en de veranderende arbeidsmarkt is er behoefte aan een :

Recruiter/ medewerker P&O (16 – 24 uur) m/v

Wat ga je doen?

Je werft nieuwe medewerkers voor openstaande vacatures. Dit doe je door kritisch te kijken naar vacatureteksten en het plaatsen van vacatures. Je maakt gebruik van je netwerk en denkt na over  nieuwe manieren van werven. Dit laatste doe je in samenwerking met onze media adviseur. Onze wens is om meer te werken met medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt. Jij onderzoekt waar mogelijkheden liggen en helpt ons deze wens te realiseren.

Je draagt zorg voor een correcte behandeling van onze sollicitanten en ondersteunt de leidinggevende bij de selectie van kandidaten. Heb je de juiste persoon gevonden dan stel je de arbeidsovereenkomst op en zorg je voor het correct laten verlopen van het aanname proces.

Je bezoekt vacaturemarkten en bent ons visitekaartje richting het werkgeversservicepunt.

Nadenken over de toekomst en de moeilijke arbeidsmarkt horen ook tot je takenpakket. Je komt met verbetervoorstellen die ons doel om een aantrekkelijke werkgever te zijn verstevigen.

Naast het uitvoeren van bovenstaande taken ben je het aanspreekpunt voor de diverse uitzendbureau’s. Je haalt nieuwe partners binnen en zorgt ervoor dat alle stappen die daarbij genomen moeten worden goed doorlopen zijn alvorens een samenwerkingsovereenkomst gesloten kan worden.

Je bent onderdeel van de afdeling P&O en met regelmaat zal je gevraagd worden het hoofd P&O te ondersteunen bij overige werkzaamheden en/of projecten.

Wie zoeken we?

Wij zoeken iemand die beschikt over de volgende eigenschappen en vaardigheden:

  • Afgeronde opleiding MBO 4
  • Ervaring met het werven van kandidaten (bij voorkeur als intercedent)
  • Kennis van de arbeidsmarkt
  • Ervaring met sociale media
  • Goede contactuele eigenschappen en beheersing van de Nederlandse taal (in woord en geschrift)
  • Assertief, accuraat en stress bestendig
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit
  • Initiatiefrijk
  • Enige ervaring in de schoonmaakbranche is een pre.

 

Wat kun je bij ons verwachten?

Je komt te werken in een succesvolle en op de toekomst gerichte organisatie waarbij een leuke werksfeer en teamspirit centraal staat. We bieden je een nieuwe en uitdagende functie aan die je zelf nog nader vorm kunt geven. Je salaris is afhankelijk van je kennis en ervaring. Richtlijn hierbij is de cao functie medewerker administratie 3 (€ 14,24 bruto per uur). Daarnaast ontvang je 8% vakantiegeld en als je 6 maanden of langer in dienst bent dan krijg je 4,2% eindejaarsuitkering.

Hoe kun je solliciteren?

Stuur je motivatie en CV t.a.v. M.M. Elshof-Kablau (hoofd P&O) op sollicitatie@keusschoonmaak.nl Wil je eerst meer inhoudelijke informatie dan kun je haar bereiken via ons hoofdkantoor op telefoonnummer 055-3683388

Gerelateerde berichten

Menu